2011 a adus companiei Wizrom cel mai mare numar de noi clienti din ultimii trei ani

Grupul de firme Wizrom (Wizrom Software, WizSalary si filialele externe), unul dintre principalii furnizori de solutii informatice integrate pentru managementul afacerii din Romania, a incheiat 2011 cu cel mai mare numar de noi clienti din ultimii trei ani, in principal datorita concentrarii activitatilor pe verticale de business si modelului de licentiere SaaS.

Anul trecut, Wizrom Software a semnat contracte cu 206 noi clienti, terminand anul cu un total de 3.285 clienti. In 2010, Wizrom Software a incheiat contracte cu 159 de noi clienti, iar in 2009 cu 150.

Veniturile au crescut cu 4% anul trecut, la 6,15 milioane euro, datorita revirimentului spectaculos al cererii de solutii software in domeniile productie, auto, retail si distributie, la care se adauga modelul de licentiere SaaS (Software as a Service).

„2011 s-a caracterizat prin cresterea interesului fata de SaaS, pentru ca tot mai multi clienti opteaza pentru acest model care le usureaza cash-flow-ul. Practic, unul din cinci clienti noi cu care am semnat in 2011 a optat pentru SaaS. Interesant este ca si firmele mari si multinationalele au inceput sa adopte modelul SaaS datorita avantajelor date de cash flow si viteza de implementare”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.

Modelul de licentiere SaaS se bazeaza pe cloud computing si in acest sens, solutiile oferite de Wizrom Software care se preteaza la acest mod de utilizare sunt Necto (business intelligence), respectiv solutiile ERP, CRM si SFA.

Un alt element de stabilitate in veniturile grupului il constituie structura acestora: 31% din venituri au provenit din licente vandute, 34% din mentenanta, 35% din alte servicii de business (analiza business, procese, dezvoltari personalizate, outsourcing, altele).

Grupul de firme Wizrom a avut anul trecut un numar de 140 de angajati, acelasi ca si in 2010. Pentru 2011, planurile de recrutare vizeaza deocamdata cresterea fortei de vanzari cu 30%.

In cursul anului 2011, Wizrom a lansat solutia WizRetail pentru domeniul retail, WizWhy pentru companiile din domeniul serviciilor care cauta sa previna pierderea de clienti, respectiv Necto, solutia de BI care transfera fenomenul „social networking” in managementul organizatiilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *