5 informații care contează în alegerea unui post nou de muncă

Atunci când sunteți pe cale de a accepta un nou post de muncă, unul dintre factorii importanți de decizie este salariul. Trebuie să aveți grijă să fie aliniat cu nivelul carierei și cu practicile din industrie. De asemenea, este important să calculați și taxele și beneficiile fiscale. Puteți folosi softul realizat de HRP, pentru a fi mai ușor să analizați veniturile.

Însă sunt și multe alte elemente pe care merită să le luați în considerare înainte de a începe un nou job și despre care să cereți extra informații.

  1. Beneficiile suplimentare

La capitolul beneficii suplimentare intră orice lucru oferit în plus pe lângă salariu: asigurările medicale sau de viață, abonamentele la centre medicale, telefon și abonament, mașină, transport decontat, laptop, acces la creșă etc.

  1. Wellness

Unele firme oferă abonamente la săli de fitness sau chiar realizează astfel de spații dedicate sportului în interiorul clădirii de birouri, împreună cu vestiare și dușuri pentru a încuraja angajații să facă mișcare, să vină la birou pe bicicletă. Alte firme pun la dispoziție mâncarea, indiferent că este la o cantină sau asigurată de o firmă de catering. Un angajat care face constant sport și care mănâncă sănătos va fi mult mai productiv și va lipsi mult mai puține zile de la muncă din cauze medicale.

  1. Programul, orele suplimentare, vacanțele, concediul de maternitate

Este important să puneți de la început întrebări referitoare la aceste aspecte, astfel încât să nu aveți surprize ulterior. Veți avea program fix sau este flexibil? Veți putea lucra de acasă dacă vreodată doriți? Care este politica lor legată de vacanțe, sunt plătite? Veți fi nevoit să lucrați ore suplimentare sau chiar în weekend-uri? Dacă da, cum vor fi acestea plătite?

  1. Programe de training, acces la conferințe

Interesați-vă de accesul la traininguri, workshops, conferințe sau seminarii. Acestea sunt foarte importante, deoarece vă vor ajuta să evoluați profesional.

  1. Biroul

Nu multă lume se gândește la asta înainte să se angajeze undeva, însă este foarte important să lucrați într-un mediu productiv. Dacă veți avea biroul într-un spațiu mic și lipsit de acces la lumină naturală, de exemplu, v-ar putea afecta munca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *