5 tactici de bază pentru promovarea afacerilor mici

În ziua de azi, fiecare afacere are nevoie de un plan promoțional pentru a deveni cunoscută și a atrage clienți noi. Există câteva idei de marketing care sunt foarte eficiente și nu necesită un buget mare pentru a le pune în practică.

Website

Foarte mulți consideră că afacerile lor sunt prea mici pentru a merita un website propriu sau că ar costa mult mai mult decât își permit. De fapt, un site profesional este acum mai important decât oricând și conferă credibilitate și încredere potențialilor clienți. În plus, costurile de realizare au scăzut considerabil în ultimii ani. Puteți folosi site-ul pentru a vă trece datele de contact, o prezentare a serviciilor, portofoliul, să anunțați oferte, să răspundeți la întrebările care vi se adresează frecvent și multe altele.

De asemenea, puteți informa potențialii clienții pe anumite teme legate de domeniul dumneavoastră de activitate. De exemplu, dacă sunteți furnizor sau instalator de panouri solare, puteți scrie despre diferențele dintre tipurile existente pe piață, avantajele lor, impactul asupra mediului înconjurător sau asupra facturilor la utilități.

E-mail marketing

Una dintre cele mai eficiente metode de promovare, cu condiția să fie făcută ca la carte. Asta înseamnă fără spam, fără cumpărat liste de adrese de mail. Vă va ajuta mult mai mult să creșteți de la zero o listă de mail-uri ale unor oameni cu adevărat interesați de ofertele voastre. Puteți pune pe website un formular prin care lumea să se înscrie la newsletter contra unor vouchere de reduceri sau alte oferte exclusive. De exemplu, dacă aveți o afacere cu cosmetice, la începutul verii puteți trimite un newsletter despre cum poate fi îngrijit corect tenul pe perioada verii și să faceți un pachet special pentru cei abonați la newsletter.

Concursuri

O metodă ușoară și rapidă de promovare: concursurile. Puteți să le realizați pe conturile de social media ale afacerii sau chiar să le condiționați de abonarea la newsletter.

Cărți de vizită

Cărțile de vizită sunt printre lucrurile care nu vor fi înlocuite prea curând de mediul digital, fiind mult mai convenabile. Realizați unele profesionale, de calitate, pe care să le împărțiți la viitoarele întâlniri de afaceri, târgurile la care mergeți, conferințe etc. Aveți mereu câteva asupra dumneavoastră, nu știți niciodată când veți avea nevoie de ele.

Materiale promoționale personalizate

Materialele promoționale sunt în continuare eficiente și ajută la branding, promovare. Folosiți-le pentru a le împărți la diverse târguri sau potențialilor clienți sau colaboratori cu care vă întâlniți. Opțiunile sunt nelimitate aici: de la pixuri la agende, brelocuri, căni, magneți pentru lipit pe mașină sau frigider, tricouri sau pelerine, genți și multe altele. Puteți vedea mai multe idei pe Promotion.eu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *