Amway depaseste 10,9 miliarde dolari in vanzari

Liderul in vanzari directe inregistreaza o crestere cu doua cifre in 2011

Amway a anuntat vanzari globale de peste 10,9 miliarde dolari in exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2011. Rezultatele reprezinta o crestere de 17% comparativ cu vanzarile anuale de 9,2 miliarde dolari inregistrate in 2010. Acesta este al saselea an consecutiv de crestere pentru companie, care a raportat o crestere a vanzarilor in 11 din ultimii 12 ani.

Cu peste 50 de ani de experienta, compania detine acum pozitia de lider in domeniul vanzarilor directe, pe piete cheie precum China, India, Japonia si Thailanda, fiind recunoscuta ca lider mondial in industria sa. Pe fondul castigurilor substantiale din 2011, Amway a inregistrat si o crestere totala a cotei de piata de peste 10%.

Categoria produselor din gama suplimentelor alimentare conduce in vanzari

Investitiile in marcile globale NUTRILITE™ si ARTISTRY™, care sunt adevarate motoare de crestere, i-au ajutat pe distribuitorii Amway sa genereze vanzari record in categoriile nutritie si frumusete.

In prezent, NUTRILITE este marca numarul 1 in lume de vitamine si suplimente alimentare*, fiind lider in vanzari la categoria de produse pentru nutritie, apropiindu-se de cifra de 4,7 miliarde dolari in 2011. Vanzarile pudrei de proteine NUTRILITE si ale DOUBLE X® un supliment alimentar cu vitamine, minerale si fitonutrienti, au inregistrat peste o treime din vanzarile acestei game de produse. Lansarile majore de produse NUTRILITE de anul trecut au inclus suplimentele Memory Builder™, Vitamina C Plus cu eliberare prelungita si pudra de proteine din plante.

O companie globala cu o abordare locala

Amway este o companie globala care gandeste si actioneaza local, fiind puternic angajata sa faca o diferenta in tarile si orasele in care opereaza.

Aflata la cea de-a noua editie, Campania AMWAYONEBYONE™ pentru Copii a oferit o platforma unica pentru ca Intreprinzatorii si angajatii  la nivel mondial sa ajunga la 1,5 milioane de copii in dificultate, prin donatii cumulate de 25 milioane dolari si 200.000 de ore de voluntariat in 2011. Din 2003, campania a ajutat peste 9,5 milioane de copii, cu suma de 166 milioane dolari si 2,5 milioane de ore de voluntariat.

In cadrul acestui program, in ultimii doi ani, Amway Romania, cu sprijinul Intreprinzatorilor sai, a donat maternitatii Polizu, parte a „Institutului Alfred Rusescu”, un aparat medical de inalta tehnologie, conceput in special pentru sectiile de neonatologie si adresata in principal nou-nascutilor cu afectiuni cardiace, precum si 11.000 dolari Asociatiei de Sprijin a Copiilor Handicapati Fizic din Romania. In cadrul miscarii nationale Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” Amway Romania si-a adus contributia la protectia mediului, prin implicarea voluntarilor sai, care au plantat 100 de copaci  in Bucuresti.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *