Amway sprijină antreprenoriatul în rândul tinerilor din România

Amway România, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, sprijină dezvoltarea spiritului antreprenorial al tinerilor din România, prin încheierea parteneriatului educaţional cu organizaţia non-guvernamentală Junior Achievement, implicându-se în programul „Compania”. În cadrul acestuia, elevii de liceu şi studenţi beneficiază de un proiect de educare antreprenorială, „Vânzările directe – un antreprenoriat de succes!”, oferindu-le acestora oportunitatea de a se pregăti pentru conducerea propriei afaceri, având ca suport consultanţii voluntari din cadrul Amway.

Studiul realizat în Europa de către Junior Achievement referitor la impactul programelor educaţionale bazate pe activităţi „learning by doing” asupra studenţilor, evidenţiază că peste 40% dintre participanţi şi-au schimbat planurile de viitor şi au decis să urmeze studii universitare. Alţi 25% dintre respondenţi au devenit interesaţi sau dornici să-şi înceapă propria afacere, iar peste 10% au hotărât să urmeze o carieră în afaceri.

Antreprenoriatul este o soluţie viabilă pentru tineri după terminarea şcolii. Salutăm companiile care adaugă valoare pe piaţă şi întorc din ceea ce realizează către educaţie”, a susţinut Ştefania Popp, CEO Junior Achievement România.

Programul „Compania”, care din acest an este susţinut şi de Amway România, a înregistrat în Europa un număr de 226,184 de studenţi participanţi. În România, programul se derulează în instituţii de învăţământ, publice şi private din 25 de localităţi, printre care şi Bucureşti, în baza parteneriatului cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării. Participanţii sunt elevi de liceu şi studenţi, cu vârste între 15 şi 30 ani, cărora li se oferă un modul teoretic structurat în 4 etape, precum şi o parte practică, prin care aceştia au oportunitatea de a-şi conduce propria afacere. Consilierii voluntari îi vor învăţa pe elevi ce presupune înfiinţarea, funcţionarea şi suc­cesul unei societăţi comerciale, cum să ia viitoarele decizii de afaceri şi cum să structureze un plan de afaceri. O parte importantă a acestui proiect educaţional se concentrează pe educarea tinerilor de la realizarea unui buget, până la tehnici de vânzare şi de menţinere a relaţiilor cu clienţii.

Amway consideră că antreprenoriatul reprezintă o cale deschisă pentru noi oportunităţi şi dezvoltare individuală. De asemenea, o atenţie sporită acordată antreprenoriatului şi dezvoltării de afaceri individuale va contribui la clădirea unui viitor viabil pentru Europa în secolul 21. Prin urmare, Amway şi-a asumat angajamentul de a contribui cu expertiză, cunoştinte şi resurse pentru sprijinirea şi promovarea antreprenoriatului în Europa. Potrivit datelor ştiinţifice, cu cât atitudinea unei persoane faţă de antreprenoriat este mai deschisă şi cu cât mediul din jur îi oferă mai mult sprijin, cu atât sunt mai puternice motivaţia şi oportunitatea activităţilor antreprenoriale. Astfel, Amway România sprijină demersurile de educare a tinerei generaţii.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *