Antena 1 lanseaza o noua identitate de brand. Conceptul este semnat de BrandTailors

Incepand cu 18 septembrie, Antena 1 lanseaza noua identitate menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei. Cu alte cuvinte, oriunde te afli, orice faci, te simti ca acasa daca ai alaturi pe cineva drag si, desigur, Antena 1. Postul isi pastreaza identitatea vie, tocmai pentru ca rolul sau in viata telespectatorului este unul activ: il ghideaza, il binedispune, il intelege, il sprijina, il apropie de familie.

De aici si promisiunea “Antena 1 ti se alatura”, comunicata prin sloganul “Mereu Aproape”, creat in 1998 si consolidat prin aceasta noua manifestare.

Noua identitate este reprezentata printr-un pachet unitar al carui element central este ideea de “impreuna”. Aceasta este redata atat prin exprimarea grafica a logo-ului, cat si prin executiile care aduc in centru familia, cercul de prieteni si momentele placute din viata fiecaruia, cand ii are alaturi pe cei dragi si petrec impreuna momente unice, pline de emotie.

Dezvoltarea si implementarea acestui proces au durat aproape 8 luni, timp in care echipa Antena 1 a lucrat strans cu agentia de branding BrandTailors – pentru dezvoltarea platformei si cu Red Bee Media, o companie cu reputatie mondiala, aleasa in urma unei licitatii internationale.

Antena1_PressPresentation from Antena1 on Vimeo.

One thought on “Antena 1 lanseaza o noua identitate de brand. Conceptul este semnat de BrandTailors

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *