Avantajele produselor private label

Produsele private label BILLA au fost lansate in anul 2003, iar in prezent gama contine peste 300 de articole Clever (alimente, bauturi si produse de uz casnic) si aproximativ 40 de produse My (gama de produse cosmetice si de igiena personala.)

“Produsele Clever au cele mai mici preturi pe categoria lor si au fost lansate din dorinta de a le oferi clientilor nostri articole din necesarul zilnic cu calitate apropiata de cea a brandurilor consacrate cu care au fost obisnuiti, dar la preturi foarte accesibile”, explica Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA Romania.

Produsele private label BILLA Romania sunt atent verificate inca de la alegerea furnizorilor si pana la plasarea lor pe raft. Potentialii producatori sunt auditati si, in urma unei licitatii, sunt selectati in functie de conditiile si capacitatea de productie si de certificarile de calitate de care dispun: HACCP , IFS si ISO 22.000 sunt obligatorii pentru furnziorii de produse Clever. “Ne asiguram intotdeauna ca fiecare produs Clever respecta legile sanitar-veterinare in vigoare, ca dispune de toate documentele legale necesare si de certificarile de siguranta a alimentelor”, spune Valentin Serban, Directorul de Achizitii al BILLA Romania.

Referitor la preturile scazute de vanzare ale produselor din gama proprie, Sabin Fane, Directorul de Marketing al BILLA Romania ofera cateva lamuriri: “Preturile scazute ale produselor din gamele Clever si My sunt o consecinta directa a eforturilor noastre sustinute de a mentine costurile scazute, in avantajul clientilor nostri. Astfel, lipsa cheltuielilor de marketing si publicitate se refllecta in pretul scazut. In acelasi fel, optimizarea costurilor la furnzior, prin asigurarea capacitatii de productie, ne ajuta sa le oferim clientilor nostri calitate la preturi scazute. In plus, peste 85% dintre articolele Clever sunt produse in fabrici din Romania”.

Existenta acestor produse pe rafturile magazinelor inlesneste celor cu venituri mici si medii accesul la produse de calitate, astfel ca peste 10% din cumparaturile facute la BILLA Romania in decursul unui an sunt reprezentate de articole din gamele Clever si My. In plus, ca o masura suplimentara de protectie a consumatorilor, BILLA Romania a initiat programul “Billa ingheata TVA-ul pentru 1200 de produse.” Toate produsele private label au fost incluse in acest program.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *