Cele mai mari 5 provocari privind managementul de personal

Cresterea unei companii la un nivel de zeci sau sute de angajati aduce nu doar prestigiu si succes, dar si numeroase provocari privind managementul personalului pentru care administratorii de afaceri trebuie sa gaseasca rapid solutii pentru a reduce costuri si mari eficienta. Albert Pujols Baseball Jersey Mujer Air Jordan 11 Care sunt aceste probleme?

  1. Dificultatea de a gasi angajati de valoare – Majoritatea administratorilor de firme sunt in general mai interesati sa angajeze decat sa concedieze, fiecare CEO recunoscand valoarea unui om bun, pregatit si dedicat. Canotte New Jersey Nets Canotta All Star 2015 Cea mai mare provocare este ca astfel de colaboratori sunt deja angajati si cea mai buna strategie nu este aceea de a ii gasi, ci de a ii atrage, pozitionand compania ca una pentru care oricine ar vrea sa lucreze.
  2. Mentinerea angajatilor de valoare in companie – Acest lucru nu poate fi lasat la voia intamplarii. Womens Air Jordan 3.5 Nike Air Max 2017 Donna
  3. Este nevoie de strategii specifice si o filosofie de companie puternica pentru a mentine interesul angajatilor de a ramane. Clay Matthews Packers Jerseys new balance 420 femme beige In orice moment, managementul trebuie sa stie ce ii atrage pe angajati in companie, dar si ce ii face sa plece. nike roshe one hombre asics onitsuka tiger hombre Interviurile, chestionarele, focus grupurile si conversatiile one-to-one sunt toate strategii care pot oferi aceste informatii.

  4. Administrarea eficienta a personalului si a documentelor contractuale. Nike Air Max 2017 Heren zwart
  5. Womens Air Jordan 6 – Generarea documentelor salariatilor precum contracte, decizii sau adeverinte si gestionarea angajatilor devine rapid un proces care consuma foarte mult timp si care trebuie eficientizat. nike air max 1 rose Femme Nike Air Max 2017 Donna Blu

    Tot mai multe companii aleg sa utilizeze aplicatii de personnel management precum HRP pentru operatii uzuale precum modificare contracte, adaugare de noi persoane in sistem sau pentru a avea acces la datele personale si contractuale ale angajatilor, dar si pentru a putea genera rapoarte detaliate si administra dosarele salariatilor.

  6. Lipsa unui departament de HR – Numeroase companii cu un numar din ce in ce mai mare de salariati realizeaza prea tarziu importanta unui departament de HR si modul in care acesta poate ajuta cresterea satisfactiei angajatilor si eficientizarea costurilor.
  7. Determinarea pachetelor relevante de compensare – Beneficiile sau salariile oferite de o companie pot sa nu fie aliniate cu dorintele si asteptarile angajatilor de top.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *