Cererea de aplicaţii de business s-a dublat în domeniile manufacturing şi auto, în prima jumătate a anului

Adrian Bodomoiu Wizrom 4smallWizrom Software a înregistrat o dublare a cererii de soluţii software din partea companiilor de manufacturing în prima jumătate a anului, pe fondul creşterii nevoii de viteză şi acurateţe în gestionarea comenzilor de la beneficiarii exporturilor româneşti în străinătate.

Lunga perioadă de incertitudine economică ce a urmat crizei economice, marcată de stagnarea cererii interne, a generat efecte neaşteptate în industrie. Obligate de stagnarea cererii interne, firmele de manufacturing s-au orientat către export, ceea ce le-a adus nu numai supravieţuirea, ci şi o neaşteptată prosperitate. La pachet, a venit nevoia de aplicaţii software cu care să gestioneze comenzile de la clienţii din afară.

Cererea neobişnuit de mare de soluţii software din partea sectorului manufacturing a generat o creştere de 5% a cifrei de afaceri a grupului Wizrom în primele şase luni ale anului, la 3,3 milioane de euro, estimarea pentru T3 fiind de asemenea optimistă.

„Această vară a fost marcată de o activitate foarte intensă, în sensul că pe lângă contractele de mici dimensiuni, am ajuns la o rată de mai mult de un contract de anvergură pe săptămână, un record absolut pentru ultimii şase-şapte ani. În general, un proiect de anvergură implică implementarea unei combinaţii de soluţii de tip ERP, BI, CRM, WMS, SFA şi altele, în funcţie de solicitările clienţilor”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General al grupului Wizrom, compania cu cel mai mare număr de clienţi ERP în România.

Pe lângă manufacturing, al doilea segment care a contribuit la creşterea grupului de companii Wizrom a fost şi este domeniul auto, unde competiţia dintre dealerii şi service-urile auto a generat o cerere de software de gestiune a bazelor de clienţi, fără precedent.

Motivul este evident: aplicaţiile software ajută oamenii de marketing şi vânzări, dar şi pe cei din operaţional, să le ofere clienţilor o experienţă de calitate şi să-i atragă cu programe de loializare.

Creşterea veniturilor şi menţinerea ritmului de noi contracte se datorează şi posibilităţii de licenţiere de tip Software-as-a-Service (SaaS) în loc de sistemul de licenţiere tradiţional, ceea ce permite defalcarea investiţiei în rate lunare. În plus, se conturează şi o tendinţă interesantă în rândul managerilor care utilizează ERP:

„Am remarcat reorientarea utilizatorilor de ERP de la analiza istorică şi de cuantificare la cea de predicţie şi organizare, pentru a creşte eficienţa companiei. Practic, managerii nu mai folosesc ERP doar pentru a măsura ce a fost, ci şi pentru a eficientiza activitatea curentă şi a planifica viitorul”, a explicat directorul general al grupului Wizrom.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *