Coca-Cola HBC România publică primul Raport de Sustenabilitate

Coca-Cola HBC România anunță lansarea primului Raport de Sustenabilitate, acesta fiind totodată şi primul raport din industria locală de FMCG care respectă cerințele internaționale în materie de raportare a Responsabilității Sociale Corporative (Global Reporting Initiative).  

Raportul reuneşte rezultatele pentru anul 2011 şi urmărește cele șapte direcții strategice de CSR ale        Coca-Cola HBC România: implicarea în comunitate, ambalajele și reciclarea, gestionarea durabilă a resurselor de apă, energia și schimbările climatice, sănătatea consumatorilor, dezvoltarea angajaților și implicarea furnizorilor.

Coca-Cola HBC Romania a raportat, prin actiunile ce vizează comunitatea, plantarea a 45.000 de copaci,    500 de km de râu curățați, 2.000 de m3 de gunoistrâns, 10.000 de voluntari implicaţi, 500.000 de copii participanţi în proiecte, 200.000 de ore de training desfăşurate pentru comunitățile locale şi 1.200.000 litri de apă și băuturi răcoritoare donați. Conform Raportului, compania a economisit, din 2008 pana in prezent, 5.000 de tone de PET prin introducerea unor ambalaje mai usoare, a reciclat în medie 74% din ambalajele din fabricile de îmbuteliere şi 56,7% din ambalajele puse pe piaţă şi a evitat emiterea a peste 79 de tone de CO2 prin derularea unor programe interne. În anul 2011, apa folosită în operaţiunile Coca-Cola HBC România a provenit 100% din foraje proprii, în timp ce apa uzată din fabricile de la Timişoara şi Vatra Dornei a fost tratată în proporţie de 100%. 

Printre cele aproximativ 500 de proiecte – programe naționale și locale – desfășurate până în prezent de Coca-Cola HBC România se numără: programul educațional Verde 003, Pașaportul Verde, Centrul Educațional Dorna Candreni, Pădurea Pedagogică Tășuleasa Social, Colectarea deșeurilor: Viața după Colectare, campania Nu amesteca lucrurile, Ziua de Voluntariat, Salvați Râul Argeș, Pașaportul de Voluntar, Ziua Dunării, proiectele de advocacy Avem o Deltă, cum procedăm?, Obligativitatea colectării selective în instituțiile publice, Federația Asociațiilor de Dezvoltare Intercomunitară și altele.

 

În plus, Coca-Cola HBC România a dezvoltat în anul 2011 numeroase programe interne, destinate dezvoltării angajaților, unei bune colaborări cu furnizorii și promovării unui regim de viață echilibrat și sănătos în rândul consumatorilor.

„Raportul de Sustenabilitate al Coca-Cola HBC România reprezintă încununarea eforturilor susținute ale companiei noastre de implicare în dezvoltarea comunităților în care operăm. Suntem mândri de rezultatele acțiunilor noastre și, în același timp, mândri să fim prima companie din industria de FMCG care prezintă un raport de sustenabilitate la standarde internaționale, asumându-ne, din acest moment, raportarea anuală a acțiunilor de CSR la cei mai înalți indicatori de performanță.” – Mugurel Rădulescu, Public Affairs and Communications Manager, Coca-Cola HBC România and Republic of Moldova.

Raportul a fost realizat cu sprijinul companiei de consultanță strategică pe probleme de mediu Denkstatt, răspunzând normelor nivelului de raportare B al Global Reporting Initiative (GRI). Mai multe informații despre direcțiile strategice și rezultatele inițiativelor sunt disponibile pe www.thereconcept.ro/ro/presa-media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *