Credite de consum Provident – modificari in structura imprumuturilor

Compania de credite de consum Provident Financial România a anunţat modificări în structura împrumuturilor pe care le oferă. Potrivit unui  comunicat de presa,  clienţii pot alege să primească şi să restituie prin transfer bancar împrumuturile noi, la costuri mai mici. Astfel, serviciul de gestionare la domiciliu a creditului – care presupune înmânarea banilor şi încasarea săptămânală a ratelor la domiciliul clientului, un serviciu oferit în România doar de Provident – a devenit opţional.

Ştim din sondajele pe care le realizăm în rândul clienţilor noştri că serviciul la domiciliu este extrem de apreciat, însă am considerat că este corect să le oferim acestora şi posibilitatea să plătească ratele prin ordin de plată, la un cost mai mic. Vom oferi în continuare împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt. Singurul lucru care se schimbă este că, acum, clienţii pot alege dacă doresc să primească şi să plătească împrumuturile prin transfer bancar sau prin intermediul reprezentanţilor noştri, în confortul propriei locuinţe” a declarat Russell Johnsen, directorul general al Provident Financial România.

Potrivit Provident Financial, clienţii care nu aleg serviciul la domiciliu primesc banii prin transfer bancar în maximum 10 zile de la semnarea contractului. Pentru aceasta, ei trebuie să facă dovada unui cont valid în lei, deschis pe numele lor la orice bancă din România. În acest caz, clienţii vor achita singuri ratele prin ordin de plată, din contul lor în contul Provident.

Clienţii care aleg şi serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu a creditului, oferit contra cost, pot primi banii în 48 de ore chiar la ei acasă, de unde un reprezentant îi va vizita apoi pentru încasarea ratelor.

Indiferent de opţiunea clienţilor, costurile noastre sunt clare de la bun început şi rămân fixe pe toată perioada împrumutului, ca şi până acum. Vom fi în continuare înţelegători faţă de situaţiile în care clienţii întâmpină dificultăţi reale în achitarea ratelor şi vom reeşalona împrumuturile fără niciun cost suplimentar. Clienţii au astfel siguranţa că situaţia nu le va scăpa de sub control dacă nu pot plăti o rată la timp, un aspect cu atât mai important în condiţiile economice actuale” a adăugat Russell Johnsen.

Provident a anunţat recent că a emis în prima jumătate a acestui an împrumuturi cu o valoare totală de peste 42 de milioane de euro, în creştere de la 30 milioane de euro în primul semestru din 2009. Veniturile companiei s-au apropiat de 30 milioane de euro în primele şase luni din 2010, de la 17,5 milioane de euro în primul semestru din 2009. Compania are acum peste 187.000 de clienţi în peste 40 de oraşe din întreaga ţară.

Provident Financial România este o instituție financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naționale a României și membră a Asociației Societăților Financiare din România (ALB). În 2009, Provident s-a clasat pe locul al doilea în topul companiilor mari din România cu cele mai ridicate niveluri de implicare şi mulţumire ale angajaţilor, potrivit unui studiu realizat de Hewitt Associates, un consultant independent în resurse umane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *