“Customer Experience Forum” incepe pe 6 noiembrie

Sigla_CEFExpo Media, membru Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a sasea editie a conferintei de nisa, un eveniment de top cu tematica atragerii si fidelizarii clientilor din toata aria de business, in data de 6 noiembrie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Odata cu aceasta editie, “Customer Loyalty & CRM Forum” incepe un proces ambitios de rebranding, devenind “Customer Experience Forum”. ray ban homme pas cher An de an evenimentul a fost sustinut de partenerul strategic Customer Service School, o companie-pionier in Romania ce promoveaza conceptul de „customer centricity” oferind solutii aplicate de implementare pentru comunitatea locala de afaceri. NIKE ROSHE TWO Nick Marshall Jerseys Fidelizarea clientilor este strans legata de studiul de satisfactie. New Balance 574 Pas Cher Texas Longhorns Practica cea mai raspandita este de a realiza studii de satisfactie cu ajutorul barometrelor, pentru a identifica clientii nesatisfacuti si a concepe strategii de marketing pentru a raspunde asteptarilor. Fjallraven Kanken Sale fjallraven kanken classic 16 L Insa nu intotdeauna un client satisfacut este in proportie de 100 la suta un client fidel. final fantasy 14 gil asics lyte 3 blu uomo Putem fi fideli multor produse/servicii fara insa a fi pe deplin satisfacuti de acestea. fjällräven kånken Laptop 15 Justin Forsett Ravens Jerseys Fidelizarea clientilor nu trebuie confundata cu satisfactia acestora. Un client satisfacut nu este neaparat si un client fidel. Purdue Boilermakers Faptul ca a cumparat un produs sau serviciu de care este satisfacut nu-l impiedica sa aleaga concurenta, daca aceasta ii ofera mai multe beneficii. Maglia Anthony Davis NMD Adidas Dames beige Un client satisfacut devine fidel unei companii in momentul in care compania raspunde in mod constant nevoilor si asteptarilor sale, in detrimentul concurentei. Un studiu international efectuat in industria serviciilor financiare, a aratat ca printre clientii care au inregistrat o plangere, 54-70 la suta vor cumpara din nou in situatia in care primesc o rezolvare. chaussures de foot puma nike femme 2017 Michigan State Spartans Jerseys Air Jordan 6 Donna

Aceasta cifra poate urca pana la 95 de procente in cazul in care clientul simte ca reclamatia sa a fost rezolvata rapid. Air Jordan Retro 7 Clientii ale caror plangeri sunt rezolvate in mod satisfacator transmit, in medie, altor cinci persoane despre modul pozitiv in care au fost tratati. Prin urmare, este important sa se actioneze rapid in abordarea si rezolvarea plangerilor clientilor. Nike Air Max 2017 Dames blauw

Nike Air Max 2017 Heren Asics Gel Lyte 3 Femme Rose In contextul actual, strategia pentru Customer Retention Management (CRM) se focalizeaza, in primul rand, pe schimbul relational intre clienti si companie. Mujer Air Jordan 6 Nike Air Max 90 Femme Blanche Aceasta strategie plaseaza relatia ca fiind obiectul central de analiza si elementul cheie al fidelitatii. Notiunea de satisfactie nu mai priveste doar produsele companiei, ci se extinde si asupra elementelor de relatie, precum increderea si angajamentul. asics gel beyond damskie Nike Air Max 2017 Heren wit Luand in considerare aceste aspecte, companiile trebuie sa urmareasca cultivarea unor relatii interactive, continue, individualizate, personale si gandite pe termen lung. Nike Air Presto Speakerii acestei conferinte sunt lideri autentici, a caror reputatie se bazeaza pe profesionalism si performanta in activitatile profesionale intreprinse. Nike Air Max 87 Femme

nike air max 1 pas cher Acestia vor asigura cadrul ideal pentru prezentari complexe si dezbateri interesante, cu focus pe interesele audientei. new balance 420 homme bleu bordeaux ROSHE TWO

asics gel kinsei mujer Iata doar cativa dintre acestia: Richard Kenny– Platronics, Dan Alecu – Telekom, Ionela Chele – Depanero, Mihai Dragnea – Bitdefender. adidas yeezy boost 550 męskie Evenimentul se bucura de sprijinul partenerilor: ABN Systems – partener Platronics – in calitate de Strategic Partner si Customer Service School si Mystery Shopping Agency – Supporting Partners. ADIDAS Yeezy 350 Boost soldes nike air max 1 pas cher NIKE AIR HUARACHE

Conferinta “Customer Experience Forum” este sustinuta si de partenerii media: DoingBusiness.ro, Marketing Portal, Romania Libera, GadgetTrends, EFin, adhugger, mediaTrust.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *