De peste 80 de ani, Compania COCA-COLA sustine Jocurile Olimpice

In calitate de suporter al miscarii olimpice, Coca-Cola a lansat campania Move to the BeatTM prin care va oferi iubitorilor sportului din peste 100 de tari experiente memorabile. Campania reprezinta cel mai amplu program de comunicare dezvoltat de catre Compania Coca-Cola, la nivel global, in cei 84 de ani de parteneriat si implicare in Jocurile Olimpice.

Campania Move to the BeatTM va face inconjurul lumii si include intiative precum:

  • Cursa Tortei Olimpice, marcata  de actiunea „Future Flames”, prin care Coca-Cola a oferit o experienta unica si motivationala pentru 1,300 de tineri pasionati. Acestia au strabatut aproape 12, 800 km din CursaTortei Olimpice, facand  inconjurul Marii Britanii, ca o recunoastere a implicarii lor in comunitatile din care provin.
  • Campania Integrata de marketing – Move to the BeatTM  – Campania globala Coca-Cola isi propune sa aduca tinerii mai aproape de atmosfera Jocurilor Olimpice si de sport in general. Campania valorifica intr-un stil creativ pasiunea tinerilor pentru muzica, imbinand sunetele sporturilor Olimpice cu beaturi specifice scenei londoneze.
  • Imnul Oficial Coca-Cola al Jocurilor Olimpice, Documentarul si Spotul TV Imnul Anywhere in the World lansat de Coca-Cola cu ocazia Jocurilor Olimpice a fost compus de producatorul Mark Ronson, castigator al premiilor GRAMMY si interpretat impreuna cu solista Katy B. Pentru acest cantec, Mark Ronson a petrecut patru luni de zile pentru a intalnit tineri atleti, dedicati performantei sportive. Acesta a inregistrat si a imbinat in mod creativ sunetele a cinci sporturi olimpice diferite.

Incurajand un stil de viata  activ si echilibrat, Coca-Cola va furniza cea mai mare varietate de bauturi oferite vreodata in cadrul Jocurilor Olimpice, pentru a asigura posibilitatea une hidratari adecvate celor aproximativ 14.000 de atleti si celor 6 milioane de spectatori care vor fi prezenti in cadrul Parcului Olimpic din Londra.

Compania Coca-Cola si-a inceput indelungatul parteneriat cu Jocurile Olimpice, prin instalarea standurilor cu bauturi racoritoare in jurul arenelor de la Jocurile Olimpice din Amsterdam, in 1928. Mai mult, parteneriatul deja existent intre Compania Coca-Cola si Comitetul Olimpic International a fost prelungit pana in anul 2020, mentinand astfel rolul Companiei Coca-Cola in calitate de Partener Olimpic Global si sustinator al Jocurilor Olimpice, pentru o perioada de 92 de ani fara intrerupere.

Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com sau sa ne ne urmariti pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *