Global TOP 100: Apple si Google ocupa primele doua pozitii in topul celor mai valoaroase marci din lume

Apple-GoogleApple rămâne cea mai valoroasă marcă din lume cu o valoare de 113,165 miliarde de euro (în creștere cu 3% comparativ cu anul trecut) potrivit ediției din 2014 a clasamentului eurobrand Global Top 100, nike air max 2015 czarne informează un comunicat de presă. Pe locul secund de situează Google, adidas superstar cu o valoare de 67,471 miliarde de euro, în creștere cu 23%. Google a devansat pentru prima dată Coca Cola, brand cu o valoare de 64,775 miliarde de euro, Chaussure Asics Pas Cher minus 4%. Chaussures Under Armour Toate cele mai valoroase 10 branduri din lume sunt companii cu sediul în SUA. Kanken Mini În ceea ce privește Europa, Air Max 2016 Homme

grupul francez de produse de lux LVMH rămâne cel mai valoros brand, cu o valoare de 39,251 miliarde de euro, locul 12 la nivel mondial, urmat de Nestle cu o valoare de 33,049 miliarde de euro și AB Inbev cu o valoare de 29,858 miliarde de euro. În total, Jimmy Garoppolo SUA sunt reprezentate de 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume, Maglie Detroit Pistons urmată de Europa cu 41 de branduri și Asia cu 13 branduri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *