Grupul MOL a lansat editia 2014 a competitiei internationale pentru studenti MOL Freshhh

Freshhh_2014Grupul MOL organizează competiția Freshhh pentru cel de-al șaptelea an. Echipele de studenți de la universități și colegii concurează nu doar pentru distracție, ci și pentru premii de 20.000 de euro și posibilitatea de a construi o carieră.

Până în prezent s-au înscris 320 de echipe de la 250 de universități din 45 de țări, iar termenul limită pentru depunerea candidaturilor este 7 aprilie 2014, la adresa www.freshhh.net.

În prima fază a competiției premiate Freshhh, echipele concurează într-un scenariu virtual derulat prin internet, rezolvând sarcini industriale și de strategie propuse de Grupul MOL. Cele mai bune 40 de echipe selectate după prima rundă se califică în faza de Simulare de Strategie, unde vor fi implicați într-un scenariu de administrare a unei benzinării și vor lua decizii pe baza unei analize de piață riguroase.

Finala se desfășoară la Budapesta, unde primele cinci echipe se reunesc în fiecare an pentru a concura în direct pentru marele premiu. Primele trei echipe clasate câștigă 20.000 de euro (9.000 de euro pentru echipa câștigătoare, 7.000 de euro pentru locul al doilea și 4.000 de euro pentru locul trei) și vor avea și oportunitatea de a participa la programul de recrutare și dezvoltare al Grupului MOL.

“Am participat împreună cu echipa mea la prima competiție, în 2007. Ne-a plăcut Freshh din prima clipă și, la sfârșitul unei zile uimitoare și obositoare, am terminat finala pe locul al patrulea”, își amintește Péter Értelmes, acum Investment Procurement Manager la Grupul MOL. “Ulterior, am participat la programul MOL Growww în 2008. A fost o ocazie grozavă pentru mine să învăț despre viața de zi cu zi într-o companie multinațională și să câștig experiență într-un mediu multi-cultural”.

Despre competiție
Grupul MOL a organizat Freshhh începând cu anul 2007. Programul urmărește să atragă și să dezvolte talente, astfel încât tinerii să devină un element crucial al companiei. În ultimii șapte ani, 10.000 de studenți grupați în 3.500 de echipe, de la 250 de universități din 70 de țări au concurat în cadrul programului. Mulți dintre ei sunt acum angajați de succes ai Grupului MOL în toată lumea. Grupul MOL a primit, pe 19 martie, Premiul ERE pentru Excelență în Recrutare, la catecoria Cel mai Bun Program de Recrutare de Studenți, pentru programele Freshhh și Growww.

Cine se poate înscrie?
Competiția Freshhh este destinată studenților din universități și colegii. Toți membrii echipelor trebuie să urmeze cursurile unei universități sau ale unui colegiu. Doctoranzii au de asemenea posibilitatea de a participa la concurs. Sarcinile care vor fi încredințate se vor axa pe industria de petrol și gaze astfel că recomandarea este ca echipele să aibă membri orientați către aptitudini practice.

Cum se face înscrierea?
Echipe de câte trei membri se pot înscrie la www.freshhh.net . Perioada de înregistrare expiră la ora 12:00 PM GMT în data de 7 aprilie 2014.

Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 29.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de
experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, având în prezent operațiuni de producție în 7 țări și activități de explorare în 11 țări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 țări, dintre care 147 în România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *