Interactive Intelligence a înregistrat în 2013 o creștere cu 34% a veniturilor, ajungând la 318,2 mil. dolari

Marcin Grygielski, Territory Manager Eastern EuropeInteractive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, a publicat rezultatele înregistrate de companie în anul financiar 2013, încheiat la 31 decembrie.

„2013 a fost un an excelent pentru Interactive Intelligence. Am crescut semnificativ numărul comenzilor, veniturile, câștigurile și numerarul, continuând totodată să câștigăm cotă de piață și recunoaștere pe piața centrelor de contact. Mai mult decât oricând, multe dintre cele mai mari companii din lume apelează la noi pentru a le furniza soluții care să optimizeze experiența clienților”, a declarat Dr. Donald Brown, fondator și CEO Interactive Intelligence.

„Privind în perspectivă, suntem foarte optimiști cu privire la poziția noastră în piață, bazându-ne pe varietatea și forța ofertei noastre. Ne păstrăm angajamentul de a inova și intenționăm să investim în continuare în cercetare și dezvoltare, precum și în infrastructura de vânzări. Având în vedere nivelul puternic de oportunități la nivel global, pentru 2014 ne așteptăm la o creștere cu 20% sau chiar mai mult a numărului total de comenzi, ceea ce reprezintă mai mult decât creșterea neașteptată de 30% înregistrată în 2013. În plus, anticipăm o creștere a comenzilor pentru soluții în cloud care să depășească acest număr și să reprezinte aproximativ 55-60% din numărul total de comenzi înregistrate în 2014”, a mai adăugat Dr. Donald Brown.

Principalele rezultate financiare pentru anul 2013:
Venituri: Veniturile totale au fost de 318,2 mil. dolari, în creștere cu 34% față de 2012. Veniturile recurente au crescut cu 25%, ajungând la 148 milioane de dolari, incluzând și veniturile din vânzarea de soluții în cloud, care au crescut cu 55% față de anul anterior și au ajuns la 34,2 mil. de dolari. În 2013, veniturile din vânzarea de produse au fost de 117,7 milioane de dolari, în timp ce veniturile din servicii au fost de 52,6 milioane de dolari, comparativ cu 88,6 mil. dolari, respectiv 30,4 mil. dolari în 2012.

Comenzi: Numărul total al comenzilor a crescut cu 30% în 2013 față de 2012, comenzile de soluții în cloud crescând cu 87% față de anul anterior. Compania a semnat 192 de contracte în valoare de peste 250.000$, inclusiv 48 de contracte ce depășesc 1 milion de dolari, în creștere față de 158, respectiv 42 de contracte semnate în 2012. Comenzile de soluții în cloud au reprezentat 50% din numărul total de comenzi, în creștere față de 35% în 2012.

Profit operațional: Potrivit principiilor contabile general acceptate în SUA (GAAP), profitul operațional înregistrat în 2013 a fost de 14,4 mil. dolari, în creștere față de 1,1 mil. dolari în 2012. Profitul operațional exprimat non-GAAP a fost de 26 mil. dolari în 2013, cu o marjă operațională exprimată non-GAAP de 8,1%, în creștere față de un profit operațional de 10,2 mil. dolari și o marjă operațională de 4,3% în 2012.

Impozitul pe venit: Impozitul pe venit pentru întreg anul 2013 a fost de 3,6 mil. dolari. Rata anuală de 27% este mai mică decât cea preconizată, în primul rând ca urmare a creditelor fiscale pentru cercetare și dezvoltare.

Venitul net: Venitul net exprimat GAAP a fost de 9,5 mil. dolari, respectiv 0,45 dolari per acțiune, bazat pe o medie ponderată de 21,1 mil. acțiuni aflate în circulație. Aceasta reprezintă o creștere față de anul 2012, când venitul net exprimat GAAP a fost de 906.000$, respectiv 0,04$ per acțiune, bazat pe o medie ponderată de 20,2 mil. acțiuni aflate în circulație.

Venitul net exprimat non-GAAP a fost de 16,7 mil. dolari, respectiv 0,79$ per acțiune, în creștere față de 2012, când venitul net exprimat non-GAAP a fost de 10,1 mil. dolari, respectiv 0,50$ per acțiune.

Fluxuri de numerar: Pe parcursul întregului an 2013, compania a generat un flux de numerar în valoare de 27,4 mil. dolari din operațiuni și a utilizat 20,8 mil. dolari pentru cheltuieli de capital și 6,1 mil. dolari pentru soluții software pentru uz intern.

„Anul trecut a fost un an bun pentru Interactive Intelligence. Credem că în 2014 tot mai multe companii vor înțelege beneficiile comunicațiilor în cloud, iar Interactive Intelligence va continua să ofere îndrumare și suport pentru evaluarea soluțiilor în cloud bazate pe siguranță, securitate și flexibilitate”, a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

Evenimente recente:
– Oferta de cloud a Interactive Intelligence a atins cel mai înalt nivel de recunoaștere a securității datelor din industria PCI (Payment Card Industry).
– Suita software all-in-one dezvoltată de Interactive Intelligence a obținut calificarea Lync 2013 pentru interoperabilitate cu serverul Microsoft® Lync™.
– Interactive Intelligence a primit certificarea de performanță din partea Miercom, pentru soluțiile software pentru centrele de contact.
– Cloud Computing Magazine a oferit Interactive Intelligence premiul Cloud Computing Excellence Award 2013.

Despre Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) este un furnizor global de soluţii pentru centre de contact, soluţii integrate pentru comunicaţii de business şi software şi servicii pentru automatizarea proceselor de business, dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor. Soluţiile integrate de comunicare ale companiei, care pot fi implementate atât la locaţie, cât şi în cloud, sunt utilizate de peste 6.000 de clienţi în întreaga lume. Compania se află în top 500 furnizori de software şi servicii globale conform revistei Software Magazine 2013 și a primit, în ultimii patru ani consecutivi, titlul de Compania Anului în America de Nord în domeniul sistemelor pentru centre de contact, oferit de Frost & Sullivan. Interactive Intelligence a fost fondată în 1994 şi are aproximativ 1.800 de angajaţi la nivel mondial. Compania are sediul central în Indianapolis, Indiana, Statele Unite și birouri în America de Nord, America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Interactive Intelligence poate fi contactată la numărul de telefon +1 317.872.3000 sau la adresa de e-mail info@inin.com; pe Internet la adresa www.inin.com, pe Twitter la adresa www.inin.com/twitter; sau Facebook la www.inin.com/facebook; sau pe LinkedIn la www.inin.com/linkedin.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *