Microsoft România a desemnat eMAG PARTENERUL ANULUI ÎN RETAIL

eMAG a primit din partea Microsoft România distincția Partenerul anului în retail. Criteriile enunțate de Microsoft au fost proactivitatea, focusul în execuție și rezultatele vânzărilor de produse Microsoft.

“Avem o comunicare foarte bună cu echipa eMAG, am găsit deschidere, flexibilitate și implicare din partea lor și ne bucurăm că au demonstrat încă o dată puterea lor de vânzare și de promovare a produselor Microsoft” a declarat Catalin Dit, Retail Lead Microsoft România. “Parteneriatul cu eMAG cuprinde dezvoltarea de proiecte pentru toate categoriile de produse, de la sisteme de operare, la aplicații desktop și periferice”, a adăugat Catalin Dit.

eMAG continuă să fie retailer-ul preferat al consumatorilor de IT, electronice și softuri dedicate. Mecanismele, pachetele și promoțiile care au inclus produsele Microsoft au atras atenția clienților eMAG, cele peste 100.000 de licențe vândute făcând parte din categoriile OEM (preinstalate) și retail (licență Windows 7 achiziționată separat).

“Ne vom concentra în viitorul apropiat pe mult așteptata lansare a Windows 8 și estimăm vânzări mai bune decat ale predecesorului Windows 7, care a fost un succes de piață” a declarat Radu Apostolescu, Director de Dezvoltare și fondator eMAG. “Plănuim o campanie în stilul eMAG, cu evenimente și mecanisme speciale”, a subliniat Radu Apostolescu.

Windows 8, cea mai recentă versiune a sistemului de operare Microsoft, extinde suportul pentru o plajă mai largă de dispozitive, de la computere desktop și laptopuri, la tablete și alte gadgeturi. Sistemul de operare va fi disponibil spre achiziționare începând cu 26 octombrie 2012.

Unul dintre obiectivele eMAG pentru acest an este creșterea cotei de piață pe segmentul IT&C. Categoria cu cea mai spectaculoasă evoluție din acest segment a fost cea a laptopurilor, fiind cumpărate până în prezent aproximativ 100.000 de produse.

Clienţii eMAG pot comanda o gamă impresionantă de produse Marketplace din categoriile carte, muzică, film, asigurări, bricolaj, jucării și produse pentru copii, totul dintr-un singur cont de client. La mai puţin de un an de la lansarea Marketplace compania eMAG a intrat în topul furnizorilor de carte pe canalul online şi a devenit unul dintre principalii distribuitori online de asigurări. Compania își propune să devină retailer-ul preferat pe fiecare dintre segmentele pe care activează. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *