ONG-urile din România se pot promova gratuit pe Google.ro!

Google-logoProgramul Google Ad Grants este disponibil în România, începând de astăzi. Prin Ad Grants, Google oferă organizațiilor non-profit granturi sub formă de reclamă AdWords, în valoare 10.000 de dolari pe lună, pentru ca acestea să-și promoveze inițiativele și proiectele pe Google.ro.

ONG-urile care obțin granturi în cadrul acestui program își creează și administrează propriile conturi de AdWords – ca orice agenție sau companie. Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– bugetul zilnic maxim este de 330 dolari
– costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari
– să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– să funcționeze și să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislația țării de origine
– să accepte și să fie de acord cu documentația solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea și utilizarea donației
– să aibă un website funcțional, cu un volum substanțial de conținut

„Constatăm, în mod repetat, că organizații non-guvernamentale din România utilizează internetul nu doar ca o cale eficientă de comunicare a propriilor inițiative, ci și pentru a explora creativ noi servicii, bazate pe tehnologii online. În acest sens, lansarea programului Google Grants poate avea o contribuție importantă la succesul multor inițiative frumoase derulate de fundații și asociații non-profit”, a declarat Dan Bulucea, Country Manager Google România.

Mai multe detalii despre eligibilitate puteți găsi la această adresă: http://goo.gl/33BXKG. Organizațiile care îndeplinesc condițiile de eligibilitate se pot înscrie în Google Ad Grants la această adresă: http://goo.gl/8keWgk.

Despre Google Inc.
Google este un lider global in tehnologie, care are ca obiectiv îmbunătățirea modului în care oamenii accesează și utilizează informația. Inovațiile aduse în căutarea online și publicitate au făcut din Google un domeniu de referință pe Internet și una dintre cele mai cunoscute mărci din lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *