Persil si Iuliana Tudor se asociaza in prima campanie locala a brandului

Iuliana Tudor_Persil_Poza PRPersil, marca premium din portofoliul Henkel România, anunță primul său parteneriat de imagine cu o celebritate de pe plan local, în cadrul unei ample campanii de promovare. Astfel, din toamna acestui an, Persil își asociază imaginea în România cu renumita prezentatoare TV Iuliana Tudor, una dintre personalitățile cele mai îndrăgite ale Televiziunii Române și gazdă a emisiunii “O dată-n viaţă”.

Asocierea dintre marca Persil și carismatica Iuliana Tudor are la bază rezultatele unui studiu Gfk Omnibus[1], care a arătat că publicul recunoaște și respectă în Iuliana Tudor un profesionist desăvârșit, o mamă devotată copilului său, precum și o soție care crede cu tărie în valorile familiale.Toate aceste calități, compatibile cu valorile brandului Persil, au dus la stabilirea parteneriatului.

Iuliana Tudor ne-a impresionat și pe noi, și pe consumatori, prin naturalețea, implicarea și seriozitatea cu care abordează fiecare activitate pe care o face, fie că e vorba de filmări, de emisiuni, de familia sa, sau de proiectele de voluntariat pe care le desfășoară cu deosebită dedicare (precum cele pentru Crucea Roșie). Cu o istorie de peste 100 de ani de calitate, performanță și inovație, brandul Persil a venit întotdeauna în ajutorul femeilor puternice, moderne, preocupate în egală măsură de viața de familie și de cariera profesională”, declară Teodora Doboş, Marketing Manager Laundry & Home Care Henkel România.

La rândul său, proaspătul ambasador Persil în România  declară: “Cred că, în ziua de azi, timpul este pentru noi, femeile active, una dintre cele mai preţioase resurse, pe care trebuie să o valorificăm din plin. Iar Persil este un brand care ne ajută cu soluții moderne, de cea mai buna calitate, adaptate nevoilor noastre, astfel încât să nu trebuiască să ne mai punem problema compromisurilor”.

Campania desfășurată de Persil în România vizează promovarea beneficiilor detergentului sub formă de gel, cu o formulă mult mai performantă, activă acum de la 200 C. Mai mult, compania îşi propune educarea consumatorului român în ceea ce priveşte detergentul lichid, mai eficient, mai sustenabil şi mai ușor de utilizat. Acesta este detergentul viitorului, după cum arată pieţele occidentale, acolo unde segmentul lichid este predominant.

Pornind de la sloganul „Curăţenia perfectă înseamnă Persil”, campania 3600 va include şi un nou spot TV, realizat împreună cu vedeta TVR, care va rula pe micile ecrane începând cu luna noiembrie 2013.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *