Relevanta tabletelor si telefoanelor inteligente pentru angajati

Telefonul de firma sau minutele incluse nu mai sunt o metoda de motivare puternica a angajatilor. Exceptie face cazul in care telefonul de firma este unul din modelele de top, populare sau daca acesta vine si cu un abonament nelimitat sau aproape nelimitat de date.

Investitia in smartphone-uri de ultima generatie pentru angajati poate sa nu para rezonabila de la bun inceput, dar aceasta poate servi o companie in doua moduri. In primul rand, cele mai noi gadgeturi aparute pe piata pot reprezenta un beneficiu destul de apreciat de catre membrii echipei companiei tale, iar in al doilea rand acestea pot duce la cresterea productivitatii si disponibilitatii angajatilor.

Un smartphone sau o tableta are in primul rand abilitatea de a ne oferi acces rapid la e-mail, baze de date interne, softuri de gestiune sau de contabilitate si la alte aplicatii folosite in activitatea de zi cu zi dintr-o firma. Cu ajutorul dispozitivelor mobile de ultima generatie agentii de vanzari pot crea oferte chiar si in timpul unei intalniri, iar e-mailurile importante de la clienti vor primi raspuns mult mai rapid din partea membrilor echipei tale.

Cand a raspunde la un email sau a trimite un raport este usor de facut chiar si din trafic, in drum spre casa ori in cateva minute libere regasite in weekend, lucrurile se misca mai rapid in orice firma si cerintele sau chiar plangerile clientilor sunt rezolvate fara intarziere. Internetul pe mobil nu mai este de mult un lux sau o pretentie, ci o necesitate. Partenerii si clientii se asteapta acum la un raspuns in doar cateva ore, iar companiile care nu reusesc sa se ridice la inaltimea asteptarilor nu reusesc sa supravietuiasca prea mult pe piata.

Tabletele, laptopurile si smartphone-urile, care pot fi acum achizitionate cu usurinta dintr-un magazin online specializat, ofera angajatilor cheie libertatea de a lucra macar cateva ore pe saptamana de acasa ori dintr-o cafenea, fara a periclita calitatea muncii depuse.

Companiile cu adevarat competitive reusesc sa integreze tehnologia in activitatea de zi cu zi pentru a oferi servicii de si mai buna calitate clientilor vechi si noi. Cand responsabilul de social media poate actualiza pagina de Facebook oriunde ar fi, cand agentii de vanzari pot personaliza oferte chiar si in pauza de pranz sau echipa de customer service poate raspunde la un mail urgent chiar si dupa ora 6, succesul unei companii creste proportional, iar tabletele, smartphone-urile si telefoanele devin rapid o investitie indispensabila.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *