Reteaua de socializare Facebook a depasit Yahoo la publicitatea de tip display in T1 in State

Marketerii din Statele Unite ale Americii si-au marit cheltuielile directionate spre reclamele online de tip display in primul trimestru al acestui an, platforma de socializare Facebook fiind principalul destinatar pentru acest tip de publicitate, conform comScore, citat de Bloomberg Business Week.

Astfel, afisarile generate de acest tip de publicitate au crescut cu 15% in primul trimestru al acestui an fata de anul precedent, in Statele Unite, pana la 1,1 trilioane, iar cheltuielile pentru acest tip de reclama au totalizat 2,7 miliarde de dolari americani. Acest calcul duce pretul mediu, in State, pe mia de afisari, la 2,48 dolari pe mia de afisari, mai putin decat pretul din Romania, care oscileaza intre 4 si 10 euro pe mia de adisari.

Platforma de socializare Facebook a avut, in T1, un procent de 16,2% din totalul afisarilor, depasindu-l la limita pe fostul lider, Yahoo, care a avut 12,1% din total. Aceasta schimbare este una foarte mare fata de anul 2009, cand, in primul trimestru, Yahoo avea 13% din totalul afisarilor, iar Facebook se clasa pe locul trei, cu 7,5%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *