Romanian PR Award la 10 ani

Se împlinesc în această toamnă 10 ani de celebrare a excelenţei în relaţii publice, 10 ani de Romanian PR Award, un proiect durabil, „încăpăţânat” şi perseverent care a reuşit să adune an de an sub aceeaşi umbrelă parteneri instituţionali prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR.

Astăzi, la 10 ani de la debut, Romanian PR Award este mai mult decât o competiţie şi o arhivă de proiecte de succes, este suma efortului a sute de comunicatori români care împărtăşesc împreună perspectiva strategică a relaţiilor publice.

Proiectată ca o competiţie modernă, apropiată de standardele şi anvergura competiţiilor occidentale, Romanian PR Award s-a dorit o arenă a performanţei în comunicare, locul de întâlnire al celor care răspund provocării de a se confrunta cu rigorile profesiei. O campanie care, în 10 ani de existenţă, a rostit an de an mesajul – să dăm importanţa cuvenită funcţiei de comunicare în cadrul organizaţiilor şi societăţii în ansamblu.

Ediţia aniversară aduce cu sine şi relansarea site-ului competiţiei, la adresa www.praward.ro, un portal care centralizează, pe lângă informaţiile aferente înscrierii în competiţie, arhiva campaniilor finaliste la ediţiile precedente, o cazuistică extrem de utilă tuturor profesioniştilor şi aspiranţilor la o carieră în PR.

Înscrierile la ediţia aniversară se vor încheia luni, 24 septembrie 2012. Ediţia din acest an stă sub semnul creşterii şi diversificării: un juriu internaţional de top, 24 de categorii de concurs, posibilitatea de a înscrie o campanie în cadrul mai multor secţiuni, depunerea aplicaţiilor doar în format online – sunt doar câteva noutăţi ale acestei ediţii.

Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Hitachi, real – Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil – US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO) şi AMEC.

Proiectele vor fi jurizate în perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 25 octombrie, la Palatul Parlamentului.

Detalii despre competiţie pe www.praward.ro. Formulare de înscriere pe www.praward.ro/inscriere

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *