Vânzările online reprezintă 5% din cifra de afaceri RTC Proffice Experience, iar tendinţa de creştere şi, în acelaşi timp, de sofisticare a cererii în această zonă de business este certă. Cel mai mare furnizor de soluţii complete pentru birou din România vine, aşadar, în întâmpinarea atât clienţilor actuali, cât și potenţiali, cu o versiune actualizată şi îmbunătăţită a platformei de vânzare online.
Îmbunătățirea interfeței grafice, optimizarea bazelor de date cu produse şi a procesului de filtrare şi selecţie a acestora, ultra-personalizarea exprienţei de comandă şi de cumpărare şi degrevarea consultanţilor de sarcinile de gestionare a comenzilor în favoarea asistenţei acordate – sunt numai câteva dintre îmbunătăţirile cu care RTC speră să îşi dubleze în 2014 numărul companiilor client care fac achiziţii prin intermediul platformei online Proffice Experience. Pachetul de aplicaţii inclus în actualizarea platformei online face din aceasta o adevărată extensie a sistemelor interne de gestionare a resurselor clienţilor.
„Această platformă aduce control la capitolul bugete de cumpărare, simplitate şi transparenţă în procesul de comandă şi reduce riscul de management, fiind în acelaşi timp o solutie scalabilă pentru firme cu număr mare de puncte de lucru sau comandă. Pe scurt, vorbim despre îmbunătăţirea experienţei de achiziţie şi de consultanţă ultra-personalizată pentru fiecare dintre clienţii noştri, indiferent de domeniul în care aceştia activează şi de amploarea operaţiunilor pe care le desfăşoară” a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
Cele mai multe implementări sunt în zona de catalog personalizat, pentru a permite o selecţie cât mai rafinată – de cîteva sute de repere maxim – din toate cele 5.000 de repere din catalogul general RTC sau – şi mai important – din cele 8.000 disponibile online.
Conturi şi cataloage personalizate, posibilitatea de a opera cu mai multe conturi de utilizatori, pe niveluri ierarhice şi drepturi de comandă clar prestabilite, posibilitatea de a pre-seta bugete precum şi de a controla comenzile (pana la detalii precum identitatea iniţiatorilor, locaţia centrelor de livrare sau frecvenţa plasării de comenzi), vizualizarea în timp real a stocurilor, accesul la soluţii alternative, filtrate, în cazul produselor absente din stoc (când un produs lipseşte în stoc, sistemul propune alte produse, cât mai similare, la preţuri apropiate, ca alternativă), recepție online, iată numai câteva dintre implementările care fac din platforma online Proffice Experience instrumentul cheie pentru achiziţia simplă şi rapidă de consumabile office.
Serviciul RTC Proffice Experience se adresează tuturor tipurilor de clienţi comerciali care caută un control mai eficient al costurilor şi care vor să poată comanda rapid, sa aibă un istoric la zi al livrărilor, să deţină controlul total şi fără dublarea proceselor al comenzilor plasate.
Printre clienţii actuali care vor beneficia automat de pe urma acestor upgrade-uri se numără companii mari din automotive, financiar-bancar, pharma, energie, dar şi companii de dimensiuni medii şi mijlocii, precum cele din zona serviciilor profesionale, producţie, comunicare şi media etc.
RTC este cea mai mare companie de import şi distribuţie de produse necesare pentru birou şi locul de muncă, ce furnizează o soluţie completă pentru firmele şi lanţurile de retail din România: papetarie, birotică, mobilier, curăţenie, protocol, administrative, protecţia muncii, şcolare, articole promoţionale, , cu o experienţă de peste 20 de ani.
RTC Proffice Experience a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala şi de Est, cât şi în ţară.
ORESA Ventures are o experienţă semnificativă în investiţii private pe piaţa românească. În ultimii 14 ani a realizat preluări de succes, câteva dintre ele deja revândute, iar altele încă în dezvoltare de portofoliu: Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fântana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.