RTC țintește dublarea cifrei de afaceri în 5 ani de zile!

rtc-proffice2013 este primul an în care RTC Proffice Experience înregistrează o creştere a cifrei de afaceri, după cinci ani de scăderi consecutive.

În urmă cu peste un an, Gabriel Mureşanu şi echipa sa de management începeau un amplu proces de reorganizare şi reconstrucţie a companiei, mizând pe un 2013 în creştere – ceea ce s-a şi întâmplat, RTC Proffice Experience anunţând în septembrie anul acesta că estimează o creştere a cifrei de afaceri de 5%.

„Pot spune că 2013 este punctul de cotitură în evoluţia de până acum a companiei. Le mulţumesc clienţilor noştri pentru business-ul realizat împreună şi pentru încredere. Cel mai mare beneficiu pe care îl oferim este îmbunătăţirea experienţei de achiziţie şi consultanţa ultra-personalizată pentru fiecare dintre clienţii noştri, indiferent de domeniul în care aceştia activează şi de amploarea operaţiunilor pe care le desfăşoară” a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.

În urma eforturilor depuse, RTC Proffice Experience şi-a extins gama de produse livrabile, de la papetărie la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office, iar aici includem: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii), articole promoţionale şi multe altele.

În plus, datorită îmbunătăţirii platformei online Proffice Experience, unde sunt prezentate peste 8.000 de produse, vânzările online au ajuns să reprezinte anul acesta 5% din cifra de afaceri, iar planul pentru 2014 este de dublare a numărului de clienţi.

Compania şi-a extins, de asemenea, la începutul toamnei gama de consumabile office, de la papetărie, la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office precum: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii) şi multe altele.

Ca urmare a cererii din piaţă, RTC Proffice Experience a decis să intre şi pe piaţa produselor promoţionale, lansând în luna Octombrie a acestui an un catalog dedicat gamei de promoţionale, catalog ce include o generoasă selecţie cu peste 2.200 de produse. RTC pune astfel la dispoziţia clienţilor o ofertă impresionantă: de la articole inscripţionabile tradiţionale, precum instrumente de scris, textile (tricouri, șepci), căni sau electronice, la produse inovative, precum articolele pentru călătorie, timp liber şi distracţie. Clasicele agende și calendare nu lipsesc nici ele din oferta companiei către clienţi.

„Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale”, a explicat Gabriel Mureşanu.

Pe de altă parte, RTC Proffice Experience este în acest moment singurul furnizor de mobilier de birou care oferă la pachet atât piesele de mobilier, cât şi livrarea şi montajul la locaţia clientului. Compania furnizează toate piesele de mobilier de birou, conferinţă şi dependinţe, atât game de lux, cât şi standard, înregistrând o creştere a veniturilor pe acest segment de aproape 40%.

“Rezultatele acestui an se datorează încrederii pe care clienții noștri au avut-o în RTC. Le suntem recunoscători pentru alegerea făcută și îi asigurăm că 2014 va însemna continuarea inițiativelor care le să sporească beneficiile și experiența de cumpărare, iar în 5 ani de aici înainte țintim dublarea cifrei de afaceri actuale”, declară Gabriel Mureșanu.

RTC este cea mai mare companie de import şi distribuţie de produse necesare pentru birou şi locul de muncă, ce furnizează o soluţie completă pentru firmele şi lanţurile de retail din România: papetarie, birotică, mobilier, curăţenie, protocol, administrative, protecţia muncii, şcolare, articole promoţionale, cu o experienţă de peste 20 de ani.

RTC Proffice Experience a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala şi de Est, cât şi în ţară.
ORESA Ventures are o experienţă semnificativă în investiţii private pe piaţa românească. În ultimii 14 ani a realizat preluări de succes, câteva dintre ele deja revândute, iar altele încă în dezvoltare de portofoliu: Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fântana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *