„Telekom Innovation Contest” – concurs dedicat antreprenorilor care detin startup-uri

TIC_Logo1Săptămâna aceasta au început înscrierile pentru a doua ediție a concursului internațional „Telekom Innovation Contest”, dedicat în special studenților și antreprenorilor care dețin startup-uri.

În urma competiției, vor fi oferite premii consistente, iar câștigătorii vor avea oportunitatea de a-și dezvolta ideile noi și inovative.

Competiția este organizată de Grupul Deutsche Telekom, sprijinită de hub:raum, programul de tip incubator al Grupului, și este coordonată la nivel național de Romtelecom și COSMOTE.

Echipe creative de studenți, antreprenori cu idei de startup-uri și startup-uri IT au timp până pe 11 aprilie să se înscrie pe www.telekom-innovation-contest.com. Echipele, formate din cel puțin două persoane, își pot înscrie ideile în cadrul uneia dintre următoarele categorii: „Cloud-Based Productivity”, „Future Media&Communication”, „Internet of Things”, „Cyber Security”, „Reality Data” și „Smart Energy”.

Pentru studenții români interesați de participarea la concursul internațional, în următoarea perioadă va fi organizată o serie de prelegeri ținute de experții Deutsche Telekom, pentru a-i sprijini la aplicarea cu succes la concurs.

Recompensele competiției includ investiții de până la 150.000 euro, participarea la programe internaționale destinate startup-urilor, pachete de servicii precum servere Amazon, dar și interacțiunea cu experți din cadrul grupului internațional.

După 11 aprilie 2014, când termenul de aplicare expiră, ideile vor fi evaluate de experții Deutsche Telekom.

Echipele românești cu cele mai bune idei vor fi invitate la concursul național preliminar care va avea loc în luna mai la București. Evenimente similare vor fi organizate în Atena, Bratislava, Budapesta, Podgorica, Praga, Tel Aviv, Varșovia, Zagreb și Berlin pentru candidații din restul țărilor participante. Echipa câștigătoare din România va fi evaluată alături de cele din alte 9 țări.

Aceasta va fi invitată la „Champions’ Pitch” de la finalul lunii iunie din Cracovia, Polonia, eveniment care include un program de training pentru startup-uri, pe durata a patru zile. Mai mult, echipa câștigătoare va fi prezentă pe scenă la „Long Night of Startups” din data de 6 septembrie, în Berlin, unde sunt așteptați peste 6.000 de invitați.

Telekom Innovation Contest 2013
În 2013, peste 700 de echipe din 45 de țări au înscris 444 de idei. Dintre cei 12 finaliști din 8 țări, echipa Excalibur din Slovacia a fost câștigătoare cu o soluție de autentificare pentru dispozitivele mobile. Cubilog din Ungaria și startup-ul Codeatelier din Germania s-au clasat pe locurie doi, respectiv, trei, cu soluția „Homee”.

Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

Despre COSMOTE România
COSMOTE România avea aproximativ 6,1 milioane de clienţi la 31 decembrie 2013. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,6 milioane de clienţi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.cosmote.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *