Numarul restaurantelor inregistrate pe platforma foodpanda a crescut cu peste 110% de la lansarea pe piata din Romania

Food-PandaPlatforma de livrare de mâncare foodpanda, susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, încheie anul colaborând cu peste 120 de restaurante din București, aproape de trei ori mai multe decât în momentul lansării din luna septembrie.

De asemenea, numărul mediu de comenzi înregistrate zilnic prin intermediul site-ului sau al aplicației a crescut considerabil, fiind de patru ori mai mare în noiembrie față de luna anterioară.

Dacă la momentul lansării din luna septembrie, foodpanda semnase contracte de colaborare cu aproximativ 50 de restaurante din București, în prezent serviciul de food delivery include ofertele a peste 120 de restaurante și se pregătește de lansarea oficială în Cluj-Napoca, unde deja a semnat parteneriate cu cel puțin 25 de restaurante.

În plus, în momentul de față reprezentanții companiei poartă discuții deschise cu alte 70 de restaurante, atât din București, cât și din Cluj-Napoca, cu care speră să încheie contracte la începutul anului 2014.

“Începând cu luna noiembrie, s-a putut observa o creștere mai accentuată, atât a numărului de restaurante, cât și a comenzilor zilnice înregistrate prin intermediul platformei, iar noi vom continua să facem tot posibilul pentru a oferi cele mai bune servicii”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

De altfel, de la începutul acestui an, foodpanda s-a extins în 21 de țări. Pentru anul următor, foodpanda România își propune continuarea creșterii numărului de comenzi și de restaurante înregistrate în platformă, precum și consolidarea poziției de lider de piață la nivel național în sectorul platformelor de livrare de mâncare. În acest sens, în luna ianuarie va avea loc lansarea oficială a serviciului de food delivery în Cluj-Napoca, iar în următoarele patru luni serviciul va fi lansat și în alte orașe mari din România.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu mai multe lanțuri de fast-food, printre care Presto Pizza, Chopstix, WuXing, Speed Pizza, Dines, Li-Wu sau Pizza Colosseum, precum și cu numeroase restaurante din toate zonele capitalei.

Despre foodpanda
foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 31 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

foodpanda/hellofood operează în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Cehia, Iordania, Rwanda și Slovacia.

Pentru mai multe informații despre foodpanda România, vă rugăm să vizitați: http://www.foodpanda.ro/ sau http://press.foodpanda.com/.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *