Ziua Mondială a Voluntariatului Amway

Ziua Mondiala a VoluntariatuluiCu ocazia Zilei Națiunilor Unite pentru Copii, Amway sărbătorește a 10-a aniversare a Amway One by One Campaign for Children, cu Ziua Mondială a Voluntariatului Amway.

Din China, în Europa şi până în America, angajații și distribuitori Amway s-au reunit în mai mult de 50 de ţări pentru a ajuta copiii defavorizaţi.
În România, angajaţii şi distribuitorii au donat produse pentru îngrijirea locuinţei şi pentru îngrijire personală ambalate în pachete individuale, pentru a sprijini copiii defavorizaţi şi familiile lor, ajutaţi de organizaţia non-guvernamentală Salvaţi Copiii România.

110 pachete au fost oferite organizaţiei non-guvernamentale Salvaţi Copiii România la Centrul Educaţional din Sectorul 1 din Bucureşti. „Produsele, cum sunt pasta de dinţi, detergenţi sau gel de duş pot deveni inaccesibile, dacă nici măcar nu ai suficienți bani pentru a cumpăra alimente. Aşadar, această activitate Amway este extrem de utilă pentru copiii susţinuţi de organizaţia Salvaţi Copiii România”, a declarat Andreea Hagiu, coordonator organizaţia non-guvernamentală Salvaţi Copiii România.

Ioana Enache, Director General Amway România, este mândră de participarea la acest eveniment de nivel mondial: „Este atât de mare satisfacţia de a face parte dintr-o iniţiativă globală care ajută copiii. Câteva ore în urmă colegii noştri din China au învăţat copii orfani despre siguranţă şi pregătirea pentru catastrofe, colegii noştri din Columbia au început să ajute la construcţia de case pentru familii, iar noi, în Europa, sprijinim familiile care nu îşi pot permite să cumpere elementele de bază pentru viaţa de zi cu zi – şi toate acestea se întâmplă într-o zi!”
Elena Floroiu, Întreprinzător Privat Amway este mândră că afacerea ei Amway îi permite să-şi ia timp liber pentru a ajuta copiii şi că produsele Amway joacă rolul principal în sprijinirea persoanelor defavorizate. Aceasta declară: „Să fiu alături de o companie care se angajează să ajute şi căreia îi pasă de oameni este o parte importantă a afacerii mele.”

Despre Campania Amway „One by One for Children”
Scopul Campaniei Amway „One by One for Children” este să facă o diferenţă în viaţa copiilor defavorizaţi. Între anii 2003 şi 2012 această campanie a avut impact asupra a 10 milioane de copii, au fost strânşi 190 milioane de dolari din donaţii pentru cauzele dedicate copiilor şi au fost efectuate 2,7 milioane de ore de voluntariat.

Despre Amway
Amway este una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, fondată în 1959, în Statele Unite ale Americii. Amway oferă 450 de produse de calitate, în segmentele de frumusete, sănătate şi de îngrijirea locuinţei şi oportunităţi de afaceri în mai mult de 100 de ţări şi teritorii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *