3 ani de Clickshop.ro = 33 de ore de reduceri

Clickshop.roLuni, 14 aprilie, începând cu ora 09:00, clienţii Clickshop.ro sunt invitaţi la un maraton al reducerilor de preţ ce va dura 33 de ore – până marţi, 15 aprilie, ora 18:00. Campania marchează aniversarea de 3 ani a mall-ul online al Romtelecom.

Cu această ocazie, mii de produse vor avea aplicate discounturi variate, de până la 3.300 lei, cele mai mari reduceri de preţ urmând să fie aplicate pentru produsele din categoriile Electronice, Electrocasnice și IT. Produsele cu cele mai mari discounturi sunt disponibile în secțiunea Maraton de reduceri.

De asemenea, Clickshop.ro anunță serviciul de livrare express, în termen de până la 24 de ore. Acesta este disponibil, deocamdată, pentru peste 2.000 de produse incluse în campania promoţională de discounturi. În plus, cei care comandă produse de pe Clickshop.ro în perioada 10 aprilie-10 mai inclusiv şi achită prin intermediul Card Avantaj pot alege să beneficieze de 10 rate fără dobândă.

„Încă de la lansare, Clickshop.ro s-a dovedit a fi un proiect de succes, înregistrând în fiecare an creşteri atât în numărul de vizitatori, cât şi în ceea ce privește vânzările. Numai în 2013, valoarea vânzărilor a crescut cu 25% faţă de 2012. Iar de la mijlocul lunii martie, suntem prezenți și în Ungaria, prin clickshop.hu. Indiferent de țara de origine, clienţii noştri beneficiază, pe lângă preţuri atractive şi competitive la nivelul întregii pieţe, şi de garanţia germană a calităţii produselor”, a declarat Alina Cazacu, Manager Non Core eActivities Romtelecom & Cosmote România.

Cele mai bine vândute produse de pe Clickshop.ro sunt, de regulă, televizoarele, tabletele, aparatele de făcut cafea, electrocasnicele mici și smartphone-urile. Electronicele (în principal televizoare) generează 50% din vânzările Clickshop.ro, ca valoare, urmate de produsele IT&C cu 20%, electrocasnice cu 16%, respectiv Foto&Video și Casă&Grădină cu 14%.

Despre Clickshop.ro
Garantat de Romtelecom, Clickshop.ro este primul mall online deţinut de un operator telecom. Acesta oferă o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină şi de lifestyle, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească. De la 2.000 produse în 7 categorii la momentul lansării (aprilie 2011), în acest moment, pe www.clickshop.ro sunt disponibile aproximativ 15.000 produse, organizate în 10 categorii.

Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *