Beia Consult implementeaza un proiect de Call Center inbound

Beia Consult International, Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor, a anuntat printr-un comunicat de presa castigarea proiectului de implementare a Call Center-ului pentru servicii de outsourcing inbound, care va fi functional incepand cu a doua jumatate a lunii iunie 2010.

Proiectul presupune realizarea unei infrastructuri tehnologice, un sistem informatic pentru gestionarea cererilor clientilor tip CRM si o platforma de accesare a informatiilor necesare in gestionarea unor contracte comerciale ERP si Knowledge Base.

Impreuna cu firma partenera Voxtron este anuntata obtinerea certificatului HiPath Ready pentru centralele telefonice softswitch Siemens HiPath 4000 v5 si aplicatia de contact center Voxtron agenTel v6.

Noutatile de la Voxtron si Dialogic vor fi anuntate in webinarul „Interactive Voice/Video Response (IVVR): The Next Great Breakthrough in Customer Service”, care va avea loc pe data de 8 iunie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *