foodpanda se extinde rapid, semnând contracte cu două noi restaurante pe zi

Dan Macarie, Country Manager foodpanda.rofoodpanda.ro, platforma de livrare mâncare lansată la începutul lunii septembrie în România și susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, a depășit deja pragul de 100 de restaurante înregistrate în București și plănuiește să se extindă și în alt oraș mare din România.

“Creșterea pe piața din România a fost foarte rapidă, în numai două luni am semnat deja contracte cu peste 100 de restaurante din București, ceea ce înseamnă o medie de două noi restaurante pe zi”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

Majoritatea restaurantelor înregistrate pe platforma foodpanda.ro sunt individuale, însă există și lanțuri mari de restaurante care primesc comenzi prin această metodă, precum Chopstix, Presto Pizza, Pizza Colosseum, Speed Pizza, Li Wu sau Wok Away.

În ceea ce privește deschiderea față de acest serviciu, în cele două luni de la lansare, mai multe restaurante mari și lanțuri de restaurante au devenit partenere foodpanda, dar s-a putut observa o disponibilitate crescută și din partea restaurantelor mai mici, care au văzut în platforma foodpanda o oportunitate de a deveni mai cunoscute bucureștenilor și de a-și crește, astfel, numărul de clienți.

„Se observă o creștere din ce în ce mai pronunțată a comenzilor online în rândul românilor și nu neapărat în domeniul livrărilor de mâncare. Trendul este ascendent de la o săptămână la alta. Începem ușor să ne aliniem cu țările occidentale, în care comenzile la domiciliu de orice natură au o pondere foarte ridicată în comerț. Scopul foodpanda.ro este să introducă treptat conceptul de comenzi de mâncare la domiciliu în mentalitatea consumatorilor”, a mai spus Dan Macarie.

Ca la orice început de drum, există și anumite provocări, ca de exemplu creșterea notorietății brand-ului foodpanda în rândul românilor și convingerea potențialilor parteneri de faptul că o colaborare pe acest sector ar aduce o creștere afacerii lor.

„Pe măsură ce ne dezvoltăm însă, receptivitatea restaurantelor crește, iar încrederea partenerilor și posibililor parteneri în calitatea serviciilor noastre se consolidează”, a încheiat Dan Macarie.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 100 de restaurante din București, iar pentru începutul anului viitor plănuiește extinderea serviciului și în Cluj-Napoca. De asemenea, foodpanda.ro își propune ca, până la sfârșitul anului, să devină lider de piață pe sectorul platformelor de food delivery.

Despre foodpanda
foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 30 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

foodpanda/hellofood operează în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Cehia, Iordania și Rwanda.

Pentru mai multe informații despre foodpanda România, vă rugăm să vizitați: http://www.foodpanda.ro/ sau http://press.foodpanda.com/.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *