Romanian Managers: Cum sa cresti un brand in recesiune. Eveniment de networking

Miercuri, 30 iunie, grupul Romanian Managers organizeaza un nou eveniment de networking dedicat Marketingului si Comunicarii. Invitatii la eveniment vor fi vorbi despre teme de actualitate ale marketingului si comunicarii de afaceri.

Oana Scarlat va impartasi experienta castigata in derularea campaniilor de marketing ale EXEC-EDU – compania de formare continua si consultanta a scolii de afaceri ASEBUSS. Oana Scarlat a dezvoltat pentru ASEBUSS proiecte de brand awareness, marketing online, relatii publice, customer satisfaction.

Bogdan Manea, un al doilea vorbitor in cadrul Romanian Managers, esta administrator al Brightness Creative Solutions SRL, companie care a deschis-o in 2005. Are o experienta de peste 18 ani in publicitate si marketing, intre 1999-2004 fiind director de creatie al Saatchi & Saatchi Romania unde coordoneaza o echipa de 26 de creatori.

Lorant Balint este un om de marketing iar intreaga sa cariera a fost in companii de marketing si publicitate. Va impartasi experientele cu clienti majori precum Pepsi, Masterfoods, Tuborg, Romtelecom sau Nova Brasilia. 

Evenimentul va avea loc miercuri, 30 iunie 2010, la Cafepedia din P-ta Romana, Str. Arthur Verona, nr. 2 (vis-a-vis de „La Mama”), incepand cu ora 19:00. Accesul la evenimente se va face exclusiv pe baza detinerii unui card de fidelitate.

Romanian Managers a pornit pe 5 august 2008 ca un grup LinkedIn pornit de antreprenorul roman Ciprian Trandafirescu [Profil]. In acest moment grupul numara peste 3800 de manageri si antreprenori romani, majoritatea din Romania, dar si din afara tarii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *