Stein Bestasig: Ne propunem creșterea ponderii asigurărilor de sănătate până la 5% din valoarea portofoliului total de prime intermediate

În 2015 va crește numărul asigurărilor de sănătate încheiate, pe baza fenomenului de „îmbătrânire a populației,” precum și a presiunii din sistemul public de asigurări de sănătate București, 7 aprilie: Stein Bestasig, broker de asigurări care oferă consultanță personalizată, estimează că în 2015 principalele tendințe pe piața asigurărilor sunt de reducere ușoară sau stagnare pe asigurări generale, alături de o creștere ușoară pe asigurări de sănătate și viață. air max soldes Deși nivelul de trai din România este redus în comparație cu alte state UE, potrivit Stein Bestasig, există reale oportunități de creștere a asigurărilor de sănătate și viață, în contextul în care pe de o parte există un număr de potențiali asigurați foarte mare, iar pe de altă parte se constată un fenomen de „îmbătrânire a populației,” având drept consecință nevoia de protecție. adidas superstar 360 dziecięce Georgetown Hoyas Jerseys De asemenea, se resimte nevoia de a transfera către clinicile private presiunea resimțită din greu în sistemul public de asigurări de sănătate. kanken “În momentul de față, în România, nu există o tradiție în ceea ce privește asigurările de viață, inclusiv cele de sănătate. Air Jordan 1 Retro adidas store Totuși, există semnale pozitive, iar clienții au început să aibă încredere în beneficiile acestor produse și să le acceseze tot mai des după ce au văzut necesitatea lor în cazul producerii evenimentelor asigurate (evenimente nefericite în familii, decese, invalidități, boală). Dacă ne referim la segmentul asigurărilor de sănătate, există un potențial foarte mare nevalorizat încă. În acest context, avem ca obiectiv pentru anul 2015 creșterea ponderii asigurărilor de sănătate până la 5% din valoarea portofoliului total de prime intermediate, în condițiile în care ar fi primul an în care ne focusăm pe acest segment” declară Grigore Ștefanache, Director General Stein Bestasig. În 2014, brokerul Stein Bestasig a intermediat prime totale de circa 20,5 milioane ron, în creștere față de valoarea de 18,6 milioane ron din 2013. Un român cheltuie pentru asigurări în jur de 18 euro/an, adică 1,5 euro/lună, ceea ce reprezintă 0,5% din salariul mediu. Nike SB Paul Rodriguez 9 Potrivit Stein Bestasig, în ultimul timp a început să crească proporția din venitul personal pe care un român o poate aloca către proiecte de economisire, protecție sau sănătatea familiei. nike free run 5 0 blu uomo

În ceea ce privește asigurările de sănătate, de exemplu, potrivit studiilor, majoritatea persoanelor sunt dispuse să ofere între 100 și 200 lei pe lună pentru o asigurare de sănătate cu acoperire a serviciilor la nivel național. Mario Manningham Jersey New Balance 009 damskie Asta în timp ce, în acest moment, costurile lunare ale unei asigurări de sănătate se situează cu aproximație între 60 și 1.200 lei. Scarpe Running Nike Uomo

Tennis Nike France fjällräven kånken big “Nevoia de protecție este influențată de percepție, de nivelul de educație si de experiențele anterioare, însă trebuie contrabalansată de posibilitatea reală de a acoperi costurile generate de achiziția asigurării facultative de sănătate. Air Flight 89 Experiența redusă a consumatorului și absența unei piețe cu tradiție în România pentru această categorie de produse, pe fondul tranziției de la sistemul de sănătate public, generează un decalaj între costul real al serviciului de sănătate privat și așteptările clienților potențiali. Creșterea investițiilor în acest sector, în paralel cu educarea consumatorului vor reduce gradual acest decalaj, cu impact direct în creșterea numărului de asigurați, “ declară Carmen Ciulian, Director Dezvoltare Stein Bestasig. Nike Air Max 2017 Heren NIKE AIR MAX THEA

Profilul clientului care încheie o asigurare de sănătate este acela al persoanei care se gândește la sănătatea sa și a familiei sale și decide să încheie un contract prin care să transfere către un sistem privat medical stresul și frica unor boli sau evenimente nedorite. nike air max flyknit rouge adidas superstar mujer Clienții sunt reprezentați în principal de familiile tinere, între 31 și 45 ani, care sunt preocupate de naștere, apoi de sănatatea copiilor, de protecția financiară a familiei și de viitorul copiilor, precum și tinerii între 20 și 30 de ani, care sunt la începutul carierei profesionale, dar au mare deschidere către protecția personală. Asics Pas Cher Nike Free 5.0 Dames

fjallraven occasion În ceea ce privește persoanele mature, între 46 și 55 de ani, acestea sunt orientate către protejarea sănătății și sunt interesate de conservarea standardului de viață. air max pas cher asics femme air max Persoanele peste 55 de ani doresc să-și mențină o stare de sănătate bună, ei fiind în multe situații cei care își determină copiii să încheie polițe de sănătate sau susțin plata acestor contracte pentru nepoți. Nike Air Jordan 13 Womens
NIKE AIR ZOOM VOMERO 11

“Din perspectiva clienților care apelează la asigurările de sănătate, avantajele care cântăresc cel mai mult în decizie sunt acoperirea extinsă în numărul mare de clinici și spitale, accesul la medici specialiști, fără a fi îngrădiți într-o singură rețea, zilele de spitalizare, intervențiile chirurgicale și analize de imagistică, inclusiv posibilitatea de a accesa servicii în afara țării, tratarea unor boli grave sau nașterea în clinici private, beneficii acoperite prin contract”, declară Carmen Ciulian, Director Dezvoltare Stein Bestasig. Black White Jordan Shoes O tendință generală în domeniul serviciilor din România este reprezentată de accentuarea gradului de specializare și al utilizării consultanților, care se resimte inclusiv în cazul asigurărilor, astfel încat Stein Bestasig estimează o creștere a procentului primelor generale și de viață încheiate prin brokeri. adidas y3 hombre Motivele cel mai des întâlnite pentru care clienții apelează la serviciile de brokeraj, în special pentru asigurările tip viață, sunt nevoia de a înțelege mai bine avantajele și dezavantajele gamei largi de produse de pe piață și cea de a fi siguri că aleg în final asigurarea potrivită nevoilor proprii. Despre Stein Bestasig Insurance Broker Fondat in 2004 ca broker de asigurare al Autoitalia Group, Stein Bestasig Insurance Broker furnizează de mai bine de 10 ani servicii profesionale de asigurare către mii de clienți satisfăcuți. Compania și-a schimbat denumirea în anul 2012, când s-a decis fuziunea Stein Insurance Broker și Bestasig Insurance Broker, doi jucători de top de pe piața asigurărilor, consolidându-se astfel expertiza și experiența acestora.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *