URBB şi-a automatizat forţa de vânzări cu o soluţie de la Wizrom

Adrian Bodomoiu Wizrom 2smallUnited Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai mari producători de băuturi din România, prezent pe piaţa berii, a băuturilor răcoritoare şi a apei minerale, a ales soluţia ASKI SFA  de la Wizrom, la finalul unui proces de selecţie extrem de complex.

URBB, compania cu un portofoliu format exclusiv din mărci premium: pe piaţa berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny; Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare, precum şi marca de apă minerală Bilbor, a ales soluţia de Automatizare a Forţei de Vânzare ASKI SFA de la Wizrom datorită disponibilităţii unei multitudini de parametri capabili să gestioneze pe lângă activitatea specifică de vânzare, şi pe aceea a tehnicienilor implicaţi în buna funcţionare  echipamentelor URBB în piaţă. De asemenea, modulele Market Intelligence, ASKI Live şi Business Intelligence încorporat, disponibile în ASKI SFA, au fost implementate şi folosite încă de la început de către client.

„Wizrom s-a dovedit a fi un partener solid, inovativ, care ne-a propus o soluţie complexă şi scalabilă pe specificul activităţilor noastre. Mai mult, viteza de implementare ne-a impresionat şi ne-a confirmat faptul că vom avea o recuperare rapidă a investiţiei în acest proiect”, a declarat Danny Manor, IT Manager, din cadrul URBB.

Astfel, în trei luni de la semnarea contractului, URBB a început să lucreze cu soluţia ASKI, după parcurgerea următoarelor etape: analiza de sistem, instalare, configurare, dezvoltări specifice, training şi go live. Elementul diferenţiator al acestui proiect l-a constituit gestionarea activităţii specifice privind întreţinerea vitrinelor frigorifice, butoaielor, instalaţiilor de bere, a materialelor returnabile aferente domeniului de activitate.

„Le mulţumim partenerilor de la URBB pentru încredere şi ocazia de a le demonstra eficienţa soluţiilor noastre. Consultanţii Wizrom au lucrat în parametrii mandatului dat de către client, livrând la timp şi în cele mai bune condiţii”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.

Soluţia furnizată companiei URBB se poate implementa total sau parţial la orice companie a cărei principală activitate este distribuţia băuturilor alcoolice, a berii sau a băuturilor răcoritoare, şi care beneficiază de suportul unei echipe de tehnicieni dedicaţi întreţinerii echipamentelor.

Wizrom Software are în portofoliul de clienţi peste 20 de companii care au ca obiect principal distribuţia de bere sau produse alcoolice.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *